Ana içeriğe geç

Yüksel Yıldırım'dan Fenerbahçe'ye Galatasaray üzerinden çıkış: 'Vergi mi kaçırıyorsunuz?'

Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, kulüplerin son üç yılda ödediği vergilerin açıklanması önerisiyle ilgili konuştu. Fenerbahçe'nin buna karşı çıktığını öne süren Yıldırım, "Vergi mi kaçırıyorsunuz?" ifadelerini kullandı.

Yüksel Yıldırım'dan Fenerbahçe'ye Galatasaray üzerinden çıkış: 'Vergi mi kaçırıyorsunuz?'
Yeniçağ
16

Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, kulüplerin mali şeffaflığıyla ilgili dikkat çeken açıklamalarda bulundu.

Yıldırım, Galatasaray Başkanı Dursun Özbek'in, "Her kulübün son 3 yıldaki vergisini belgeleyelim." önerisini gündeme getirdiğini söyledi.

Fenerbahçe'nin bu öneriye karşı çıktığını öne süren Yıldırım, sarı-lacivertli kulübün mali bilgilerini paylaşmak istemediğini iddia etti.

Yüksel Yıldırım'dan Fenerbahçe'ye Galatasaray üzerinden çıkış: 'Vergi mi kaçırıyorsunuz?' - Resim : 1

"VERGİ Mİ KAÇIRIYORSUNUZ?"

Yüksel Yıldırım açıklamasında şu ifadeleri kullandı:

"Dursun Özbek, 'Her kulübün son 3 yıldaki vergisini belgeleyelim' dedi. Fenerbahçe karşı çıktı. 'Mali işlerimizi açamayız, verdiğimiz vergiyi söylemek istemiyoruz' dediler. Vergi mi kaçırıyorsunuz?"
Yıldırım'ın açıklamaları kısa sürede futbol kamuoyunda geniş yankı uyandırdı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler