Ana içeriğe geç

Bakan Bayraktar'dan enerji verimliliği vurgusu: 2030'a kadar 20 milyar dolarlık yatırım planlıyoruz

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, enerji dönüşümü ve enerji güvenliğinin bir arada ilerlemesi gerektiğini vurgulayarak ’2030’a kadar enerji verimliliği için 20 milyar dolarlık yatırımı harekete geçirmeyi planlıyoruz’ dedi.

Bakan Bayraktar'dan enerji verimliliği vurgusu: 2030'a kadar 20 milyar dolarlık yatırım planlıyoruz
Sabah
Kaynağa Git

İlgili Haberler