Ana içeriğe geç

Fatih Terim Dünya Kupası'nda o eşleşmeye dikkat çekti: 'Daha çok üzülüyoruz'

A Milli Takım'ın eski teknik direktörü Fatih Terim, YouTube kanalında dikkat çeken açıklamalarda bulundu. A Milli Takım'ın erken vedasıyla ilgili Terim, gruptan çıkan ABD'nin kiminle eşleştiğine dikkat çekerek "Daha nerelere kadar gideceğimizi bize hatırlatıyor" sözleriyle üzüntüsünü dile getirdi.

Fatih Terim Dünya Kupası'nda o eşleşmeye dikkat çekti: 'Daha çok üzülüyoruz'
Odatv
16

Fatih Terim, Dünya Kupası'nda A Milli Takım'ın vedasıyla ilgili konuştu. ABD'nin Bosna Hersek ile eşleştiğine dikkat çeken Terim şunları söyledi: "Gruptan çıkan ABD'nin direkt Bosna ile eşleşmesi de bizi daha nerelere kadar gideceğimizi de bize hatırlatıyor. O zaman daha çok üzülüyoruz tabii ki...

BOSNA İLE EŞLEŞME

Yani buradan çıksak, Brezilya'nın Japonya ile eşleştiği, Fas'ın Hollanda ile eşleştiği bir ortamda, buradan çıkanın Bosna ile eşleşmesi çok daha iyi ve mantıklı olduğunu düşünecek olursak daha da hayıflanacağız. Şu bir gerçek ki bu turnuva bitti, şimdi Uluslar Ligi başlıyor. En kısa sürede buranın fiziksel, ruhsal ve zihinsel tedavisini herkes kendi içerisinde yapmalı ve Uluslar Ligi organizasyonuna hazırlanmalıyız.

"ŞANS ÇALIŞANA YARDIM EDER"

Şans, iyi bir planın geriye kalanıdır. Şans, çalışana yardım eder. Aksi halde size 'merhaba' falan demez şans... Tam maça çıkılacak, bir kişi illa çıkıp 'ilk 15-20 dakika gol yemeyelim' der. Ben de diyorum ki 'niye gol atmıyoruz?' Birçok doğru bilinen ama yanlış olan şeyleri değiştirdiğime inanıyorum. Çünkü sadece Allah kanunu değişmez, ayet değişmez. İnsanın koyduğu bir şey değişir."

"BEN MESSİCİYİM"

Öte yandan Terim, "Messi'nin sahanın içinde yapamayacağı bir hareket yok. Onu başka bir kategoriye koyuyorum. Her zaman da söylediğim gibi ilk 3'ü ona veriyorum. Ben Messiciyim. Kendisiyle hiç denk gelmedim ama çok seyrettim" şeklinde konuştu.

"OSİMHEN-MBAPPE MÜTHİŞ OLUR"

"Kadronuz için ikisini seçecek olsanız; Mbappe, Haaland, Osimhen ve Kane'den hangisini seçersiniz" sorusuna ise şu yanıtı verdi:

"Bir defa Osimhen'i koyalım oraya... Osimhen-Mbappe müthiş olur. Biri çabuk, öteki yıpratıcı. Ama Osimhen-Kane de başka iş yapabilir. Bir de Haaland-Osimhen o da bambaşka olur. Sonuç olarak dördünü de birden oynatmayı isterim.

Haaland, klasik bir 9 numara; topla ilişkisi daha sınırlı, fizik kalitesi yüksek bir golcü. Osimhen ise daha yıpratıcı, daha agresif ve çevik bir oyuncu. Savunmacı olsam, bu iki oyuncuya karşı oynamak istemem."

Odatv.com

Kaynağa Git

İlgili Haberler