Süper Lig ekiplerinden Başakşehir, eski oyuncusu Edin Visca'yı yeniden kadrosuna kattı.
Turuncu-lacivertli kulüpten yapılan açıklamada, 36 yaşındaki Boşnak kanat oyuncusuyla 1 yıllık sözleşme imzalandığı belirtilirken şu ifadelere yer verildi:
"2011'de başlayan hikâyemizle birlikte sayısız başarılara imza attığımız, Avrupa kupalarında unutulmaz anlar yaşadığımız, kritik golleri ve asistlerleriyle nice zaferlere yürüdüğümüz ve en önemlisi Süper Lig şampiyonluğu yaşadığımız, kulübümüzün tarihine adını altın harflerle yazdıran Edin Vişça yeniden Başakşehir ailesine katıldı. Evine hoş geldin evlat. Yeniden birlikte, yeniden aynı hedefler için..."
ŞAMPİYONLUK SEVİNCİ YAŞADI
Boşnak yıldız, eski adıyla İstanbul Büyükşehir Belediyespor döneminde adım attığı kulüpte 11 sezon futbol oynadı. Kulüp tarihinin en fazla forma giyen oyuncuları arasında yer alan Visca Başakşehir formasıyla 2019-20 sezonunda şampiyonluk sevinci yaşadı.
Odatv.com