Ana içeriğe geç

Beşiktaş GAİN, EuroLeague'de

EuroLeague yönetimi, yapılan toplantı sonrası EuroLeague'in gelecek sezondan itibaren 20 takımla oynanacağını açıkladı. Beşiktaş GAİN böylece, 20. takım olarak EuroLeague'e geri döndü

Beşiktaş GAİN, EuroLeague'de
Gazete Oksijen
16

EuroLeague yönetimi, ligin gelecek sezondan itibaren 20 takımla oynanacağını açıklarken, Beşiktaş GAİN, 20. takım olarak EuroLeague'e dahil oldu.

Ekonomik sorunlar yaşayan Monaco’nun yerine siyah-beyazlılar 13 hissedarın oyuyla EuroLeague’e alındı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler