Ana içeriğe geç

Eski İsrail Başbakanı Bennett'ten itiraf: 'İran'a gizlice Starlink soktuk'

Eski İsrail Başbakanı Naftali Bennett, başbakanlığı döneminde İran'daki protestoculara destek vermek amacıyla ülkeye kaçak yollarla on binlerce Starlink uydu alıcısı soktuklarını belirtti.

Eski İsrail Başbakanı Bennett'ten itiraf: 'İran'a gizlice Starlink soktuk'
Yeni Şafak
Kaynağa Git

İlgili Haberler