2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'ndaki son maçında, daha önce elenmesi kesinleşen A Milli Takım, ABD'yi 3-2 mağlup ederek turnuvaya veda etti.
Karşılaşma sonrası açıklamalarda bulunan Orkun Kökçü, galibiyete rağmen turnuva genelindeki başarısızlığa dikkat çekerek öz eleştiri çağrısında bulundu.
Kökçü, prestij mücadelesinin ardından şu ifadeleri kullandı:
"Bu maçtan galibiyetle ayrılmak bizim için çok önemliydi. Çünkü ortada onurumuz ve şerefimiz vardı. Herkesin öz eleştiri yapması lazım. Çok şey denilebilir ama şu an zamanı değil."