Ana içeriğe geç

Orkun Kökçü: Ortada onurumuz ve şerefimiz vardı

2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'ndaki son maçında ABD'yi mağlup eden A Milli Takımımızda Orkun Kökçü açıklamalarda bulundu.

Orkun Kökçü: Ortada onurumuz ve şerefimiz vardı
Maçkolik
16

2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'ndaki son maçında, daha önce elenmesi kesinleşen A Milli Takım, ABD'yi 3-2 mağlup ederek turnuvaya veda etti.

Karşılaşma sonrası açıklamalarda bulunan Orkun Kökçü, galibiyete rağmen turnuva genelindeki başarısızlığa dikkat çekerek öz eleştiri çağrısında bulundu.

Kökçü, prestij mücadelesinin ardından şu ifadeleri kullandı:

"Bu maçtan galibiyetle ayrılmak bizim için çok önemliydi. Çünkü ortada onurumuz ve şerefimiz vardı. Herkesin öz eleştiri yapması lazım. Çok şey denilebilir ama şu an zamanı değil."

Kaynağa Git

İlgili Haberler