Bakan Bayraktar BM Genel Sekreteri Guterres ile görüştü: Enerji dönüşümü ve hedefler ele alındı
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Londra’da Antonio Guterres ile gerçekleştirdiği görüşmede küresel iklim kriziyle mücadele, adil enerji dönüşümü ve sürdürülebilirlik konularını ele aldıklarını açıkladı. Bayraktar, görüşmede Türkiye’nin enerji politikaları, yenilenebilir enerji hedefleri ve 2053 Net Sıfır Emisyon vizyonuna ilişkin bilgiler paylaştıklarını belirtti.
Yeni Şafak