Ana içeriğe geç

Hatay Arsuz TOKİ deprem konutları hak sahiplerine teslim edildi: Depremzedeler yeni evlerine kavuştu

Asrın felaketinin ardından Hatay’da yapılan konutlar depremzede vatandaşların yüzünü güldürmeye devam ediyor. Devletin tüm imkanlarını seferber ederek başlattığı büyük konut hamlesi kapsamında, Hatay’ın Arsuz ilçesinde inşası tamamlanan TOKİ konutları hak sahiplerine teslim edildi. Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum'un 'Huzurlu, güvenli yuvalar… Hepsi devlet-millet dayanışmasının imzası. Burası Hatay Arsuz' sözleriyle paylaştığı güvenli yuvalar, sıcak birer aile ortamına dönüştü.

Hatay Arsuz TOKİ deprem konutları hak sahiplerine teslim edildi: Depremzedeler yeni evlerine kavuştu
Takvim
Kaynağa Git

İlgili Haberler