Ana içeriğe geç

Antalyaspor'un yeni hocası belli oldu! Yeniden görev başına geldi

Süper Lig'den 1. Lig'e düşen Antalyaspor'un teknik direktörü belli oldu. Kırmızı beyazlı kulübün başına yeniden Bülent Korkmaz geldi. Korkmaz, 6.5 yıl önce kulübü çalıştırmıştı

Antalyaspor'un yeni hocası belli oldu! Yeniden görev başına geldi
Aydınlık
16

Antalyaspor'un yeni teknik direktörü açıklandı. Kırmızı beyazlı ekip Trendyol Süper Lig'den 1. Lig'e düşmüştü. Takımda bu göreve 6.5 yıl aradan sonra yeniden Bülent Korkmaz getirildi.

Kulübün Döşemealtı ilçesinde bulunan Atilla Vehbi Konuk Tesisleri'nde düzenlenen imza töreninde konuşan Antalyaspor Başkanı Mustafa Ergün, Antalyaspor'un layık olduğu Süper Lig'e dönmesi için Korkmaz ile anlaştıklarını belirterek, "Ona güveniyoruz. İnşallah bu yıl Süper Lig'e çıkacağız" dedi.

BÜLENT HOCA'DAN İLK AÇIKLAMA

Kırmızı-beyazlı takımın başına getirilen Teknik direktör Bülent Korkmaz da, "Amacımız Süper Lig'e çıkmak. Bunu da başarmak için elimizden gelen her şeyi yapacağız. Gönül isterdi ki Süper Lig'de teknik direktör olarak buraya gelmek. Geçmişte yapılan hataların sonucu Antalyaspor ligden düştü. Amacımız Süper Lig'e çıkmak. Bunu da yapmak için elimizden gelen her şeyi yapacağız. Zor bir süreç. Her başarıda o zor süreçler oluyor" ifadelerini kullandı.

Antalyaspor'un yeni hocası belli oldu! Yeniden görev başına geldi - Resim : 1

Gençlere önem veren bir teknik direktör olduğunu belirten Korkmaz, "Genç yetenekli, oyuncuları potansiyeli oyuncuları, kadroda oynatmak istiyoruz. Rekabet ortamını oluşturmak istiyorum. Antalya'yı ve Antalyaspor'u seviyorum. Benim için özel bir kulüp. Burada birçok oyuncuyu Türk futboluna kazandırdık. Her yönden 1. Lig'de olması üzücü" şeklinde konuştu

Konuşmaların ardından Korkmaz, kendisini 1 yıllığına Antalyaspor'a bağlayan sözleşmeye imza attı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler