Ana içeriğe geç

Bakan Çiftçi: "Türkiye Yüzyılı'nı hep birlikte inşa etmeyi sürdüreceğiz"

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Sakarya’nın Sapanca ilçesinde düzenlenen AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’na ilişkin paylaşımda bulundu. İstişareyi bereket, ortak aklı güç bilen, milletle gönül bağını daima diri tutan büyük ve güçlü bir ailenin mensupları olduklarını ifade eden Çiftçi, ’Cumhurbaşkanı’mızın liderliğinde Türkiye Yüzyılı’nı hep birlikte inşa etmeyi sürdüreceğiz’ dedi.

Bakan Çiftçi: "Türkiye Yüzyılı'nı hep birlikte inşa etmeyi sürdüreceğiz"
Sabah
16

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi,, NSosyal hesabından yaptığı açıklamada, Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın riyasetinde düzenlenen toplantıda, yol arkadaşlarıyla bir araya geldiğini belirtti.

"TÜRKİYE'MİZE AŞKLA HİZMET EDİYORUZ"

İstişareyi bereket, ortak aklı güç bilen, milletle gönül bağını daima diri tutan büyük ve güçlü bir ailenin mensupları olduklarını ifade eden Çiftçi, şunları kaydetti:

"Çeyrek asırdır milletimizin emanetine sahip çıkıyor, Türkiye'mize aşkla hizmet ediyoruz. İlk günkü heyecanımız, aynı inanç ve kararlılıkla devam ediyor. Yolumuz bir, istikametimiz bir, hedefimiz birdir. Cumhurbaşkanı'mızın liderliğinde Türkiye Yüzyılı'nı hep birlikte inşa etmeyi sürdüreceğiz. Rabbim birliğimizi, kardeşliğimizi ve gayretimizi daim eylesin."

Kaynağa Git

İlgili Haberler