Romanya'nın başkenti Bükreş, Gençler Balkan Judo Şampiyonası'na ev sahipliği yapıyor. Türkiye Judo Federasyonu, organizasyonun ilk gün sonuçlarını kamuoyuna duyurdu. Milli sporcular, turnuvanın açılış gününde toplam sekiz madalya kazandı. Takım, ilk gün mücadelelerini bir altın ve yedi bronzla tamamladı.
GENÇ MİLLİ JUDOCULARDAN MADALYA YAĞMURU
Milli sporcular, Romanya'da düzenlenen Gençler Balkan Judo Şampiyonası'nın ilk gününde 1 altın ve 7 bronz olmak üzere toplam 8 madalya kazandı.
Türkiye Judo Federasyonunun açıklamasına göre başkent Bükreş'te gerçekleştirilen organizasyonun ilk gününde Fatma Zehra Meki, 48 kiloda altın madalyanın sahibi oldu.
Şampiyonada Şevval İçindere (52 kilo), Lara Yılmaz (57 kilo), Ceren Aydoğan (70 kilo), Tunahan Dinç (66 kilo), Şıvan Umut Polat (66 kilo), Ümit Çırpan (73 kilo) ve Arda Aydın (81 kilo) ise bronz madalya elde etti.