Mazlumların hamisi olan Anadolu insanının alicenaplığını bir kez daha gözler önüne seren bu anlamlı kampanya, sosyal medyada ve kamuoyunda büyük bir takdirle karşılandı.
BİR AYLIK MAAŞINI BAĞIŞLADI: "ACILARINI YÜREKTEN PAYLAŞIYORUZ"
Deprem travmasını ve küllerinden yeniden doğmanın ne demek olduğunu çok iyi bildiklerini ifade eden Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, örnek bir duruş sergileyerek bir aylık maaşını Venezuela Büyükelçiliği tarafından başlatılan resmi yardım kampanyasına bağışladığını duyurdu.
Tüm Gaziantepli hemşehrilerini de bu uluslararası dayanışma hareketine destek olmaya çağıran Şahin, "Gaziantep olarak depremin ne demek olduğunu çok iyi biliyoruz. Bu yüzden Venezuela halkının acısını kendi acımız olarak görüyoruz" sözleriyle, sınırları aşan bir kardeşlik köprüsü kurdu.
İLK YARDIM TIRI BU HAFTA YOLA ÇIKIYOR: GIDA SANAYİCİLERİ İÇİN ÖNEMLİ BİR MERKEZ
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, nakdi yardımın yanı sıra bölgedeki acil lojistik ihtiyaçları karşılamak adına da jet hızıyla harekete geçti. Depremzede çocukların mağdur olmaması için başta çocuk bezi ve çocuk maması olmak üzere temel ihtiyaç malzemeleriyle tıka basa doldurulan bir yardım tırının bu hafta içinde Venezuela'ya ulaştırılmak üzere yola çıkarılacağı müjdelendi.
“KARDEŞ ŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLARIYLA BİR ARAYA GELEREK VENEZUELA’NIN LA GUAİRA EYALETİ İLE KARDEŞ ŞEHİR PROTOKOLÜ İMZALADIK”

Gaziantep'in daha önce 26. kardeş şehir protokolünü imzaladığı La Guaira'nın ülkenin en büyük liman kentlerinden biri olduğunu ve özellikle gıda sanayicileri için büyük fırsatlar barındırdığını hatırlatan belediye yönetimi, zor günlerde dostluğun ve ticaretin ötesinde insani hukukun gereğini yapacaklarını ilan etti.