ABD Başkanı Trump, Cumhurbaşkanı Erdoğan'a saygımdan dolayı NATO zirvesine katılacağım. Erdoğan olmasa gider miydim bilmiyorum.
Trump'tan NATO açıklaması... "Erdoğan'a saygımdan dolayı katılacağım"
ABD Başkanı Trump, Cumhurbaşkanı Erdoğan'a saygımdan dolayı NATO zirvesine katılacağım.
Akşam
16