Ana içeriğe geç

3 yaşındaki çocuk evde yanlışlıkla içti, yoğun bakıma alındı

Aydın'ın Buharkent ilçesinde yanlışlıkla tiner içen A.D. (3), hastaneye kaldırıldı. Durumu ağır olan A.D.'nin yoğun bakımdaki tedavisi sürüyor.

3 yaşındaki çocuk evde yanlışlıkla içti, yoğun bakıma alındı
Hürriyet
16

Buharkent'te A.D., evde yanlışlıkla tiner dolu şişeyi başına dikip, içti. Bir süre sonra fenalaşınca durumu fark eden yakınları, A.D.'yi Buharkent Devlet Hastanesi'ne götürdü. A.D., buradaki ilk müdahalenin ardından Nazilli Devlet Hastanesi'ne sevk edildi. Yoğun bakım ünitesine alınan A.D.'nin tedavisi sürerken, olaya ilişkin soruşturma başlatıldı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler