İran Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü İsmail Bekayi, başkent Tahran'da düzenlediği basın toplantısında ABD ile yürütülen müzakereler, yaptırımlar, Lübnan'daki gelişmeler ve nükleer programla ilgili açıklamalarda bulundu.
Bekayi, serbest bırakılacak İran'ın dondurulmuş varlıklarının ABD ürünleri satın almak için kullanılacağı yönündeki haberlere değinerek, "İddiaları gördüm. Bizim için ilginç olan, daha önce İran’ı yok etmek olarak açıklanan savaşın amacının, şimdi ABD’li çiftçileri zenginleştirmeye indirgenmiş olmasıdır. Genel olarak, bu fonların nasıl yönlendirileceğine dair herhangi bir kısıtlamayla karşı karşıya değiliz. Varlıklarımız tamamen ülkenin çıkarına ve faydasına olacak şekilde kullanılacaktır" dedi.