Ana içeriğe geç

Antep'te içtikleri sudan zehirlenen 25 işçi hastaneye kaldırıldı

Antep'te bir tekstil fabrikasında içme suyundan içip rahatsızlanan 25 işçi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Antep'te içtikleri sudan zehirlenen 25 işçi hastaneye kaldırıldı
Evrensel
16

Antep - 5’inci Organize Sanayi Bölgesindeki bir tekstil fabrikasında içme suyundan içip, rahatsızlanan 25 işçi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Olay, sabah saatlerinde 5’inci Organize Sanayi Bölgesindeki bir tekstil fabrikasında meydana geldi. Fabrikadaki içme suyunu kullanan işçilerde baş dönmesi ve mide bulantısı şikayeti oluştu. Bunun üzerine durum, 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirildi. Olay yerine gelen ambulanslarla 25 işçi, Şehitkamil Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Zehirlenme şüphesiyle tedaviye alınan işçilerin durumlarının iyi olduğu belirtildi.

Olaya ilişkin inceleme başlatıldı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler