Ana içeriğe geç

A Milli Takım'da Orkun Kökçü: Bunu biz ve ülkemiz hak etmedi

Dünya Kupası'nda ABD ile karşılaşan Türkiye, son saniye golüyle sahadan 3-2 galibiyetle ayrıldı. Mücadele sonrası Orkun Kökçü ve Salih Özcan açıklamalarda bulundu.

A Milli Takım'da Orkun Kökçü: Bunu biz ve ülkemiz hak etmedi
Milliyet
16

A Milli Takım, Dünya Kupası’ndaki son maçında ABD ile karşı karşıya geldi. Avustralya ve Paraguay yenilgileri sonrası turnuvaya veda eden Ay-Yıldızlılar, SoFi Stadı’ndaki mücadelede prestij için sahaya çıktı. Los Angeles'ta SoFi Stadyumu'nda oynanan maçı A Milli Takım, 3-2'lik skorla kazandı.

ORKUN: ÜLKEMİZ HAK ETMEDİ
Orkun mücadele sonrası şunları söyledi: "Bu maçta galibiyet almak önemliydi... Çünkü ortada onurumuz ve şerefimiz vardı. Onu kurtardık. Herkesin öz eleştiri yapması lazım! Bunu biz ve ülkemiz hak etmedi. Çok şey söylenebilir ama zamanı değil. Ülkemizi az da olsa sevindirebildiysek ne mutlu... Bu da deneyim oldu... İnşallah nice Dünya Kupası'na katılırız."

SALİH: KENDİMİZE GÜVENDİK
Salih Özcan maç sonunda "Son maçımızda yüzümüzü göstermek istedik. Kendimize güveniyoruz, bu takım hak ediyor. İlk iki maçı kaybettik, bu maç kendimize güvendik. Kazandık ve böyle dönüyoruz. Çok üzgündük, ilk elenen takımlardan olduk. Bu galibiyete mecburduk." ifadelerini kullandı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler