Ana içeriğe geç

Keçiören Belediye Başkanı Özarslan: Erdoğan'ın İstanbul'u cennete çeviren vizyonunu devam ettireceğiz

AK Parti'ye geçen Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, "Türkiye'nin evladı olan dünya lideri Recep Tayyip Erdoğan nasıl İstanbul'u cennete çevirdiyse aynı vizyonu biz de devam ettireceğiz" dedi

Keçiören Belediye Başkanı Özarslan: Erdoğan'ın İstanbul'u cennete çeviren vizyonunu devam ettireceğiz
Gazete Oksijen
16

AK Parti'ye katılan Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, Keçiören AK Parti İlçe Başkanlığında konuştu. Özarslan, yol arkadaşlarıyla beraber Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın liderliğinde AK Parti çatısı altında olmanın onurunu ve gururunu yaşadığını belirtti.

Siyasetin tek başına yürünecek bir yol olmadığını dile getiren Özarslan, "Mevzubahis 1 milyon nüfuslu Ankara'nın kalbi Keçiören olduğunda bu yükü omuzlamak ancak çelik gibi burada bulunduğumuz teşkilatlarla mümkündür ve öyle de olacaktır. Biz Keçiören'imize hizmet ederken teşkilatımızın gücünü, duasını ve alın terini alarak hep birlikte beraber yürüyeceğiz" ifadelerini kullandı.

"İstanbul pisliğin içindeydi, insanlar su bulamıyordu"

Tek felsefesinin halka hizmet etmek olduğunu savunan Özarslan, şunları kaydetti:

"Fatih Sultan Mehmet Han'dan bize emanet edilmiş İstanbul'u hatırlayın. Pisliğin içindeydi, insanlar su bulamıyordu. Türkiye'nin evladı olan dünya lideri Recep Tayyip Erdoğan nasıl İstanbul'u cennete çevirdiyse aynı vizyonu biz de devam ettireceğiz. Bir olacağız, birlik olacağız, hak ve hakkaniyet yolunda çalışacağız. Bugün yaptığımız AK Parti'ye geçiş vatanımıza, milletimize, Keçiören'imize hayırlı mübarek olsun."

Kaynağa Git

İlgili Haberler