Ana içeriğe geç

Gururla geldik onurla oynadık

İran, Belçika maçından sonra soyunma odasına not bıraktı: “İran ruhu canlı ve sarsılmaz bir şekilde devam ediyor. Gururlu geldik, onurlu, haysiyetli şekilde yarıştık.”

Gururla geldik onurla oynadık
Akşam
16

G Grubu ikinci maçında Belçika'yla golsüz berabere kalan İran Milli Futbol Takımı, maçın oynandığı Los Angeles Stadı'ndan soyunma odalarına bir mesaj bırakarak ayrıldı. Notta, "Binlerce yıl önceki antik İran'dan günümüzün uygar İran'ına kadar, İran'ın ruhu canlı ve sarsılmaz bir şekilde devam ediyor. Los Angeles'a gururlu bir şekilde geldik ve onurlu, haysiyetli bir şekilde yarıştık. Misafirperverliğin için teşekkürler Los Angeles. Her İranlıya bu 180 dakika boyunca ruhunu, kalbini, sesini İran için verdiğinden dolayı teşekkürler. Barış, dostluk ve saygının tüm uluslar arasında hüküm sürmesi dileğiyle" ifadeleri yer aldı. ABD'li yetkililer de bundan sonraki seyahatlerinde İran'a bazı esneklikler tanınabileceğini ancak şimdilik eski planın geçerli olduğunu duyurdu.

Kaynağa Git

İlgili Haberler