Ana içeriğe geç

Sergen Yalçın: "Beşiktaş taraftarı bana çok ayıp ettiniz"

Beşiktaş'ın eski teknik direktörü Sergen Yalçın, görevdeyken yaşadığı sıkıntıları anlattı.

Sergen Yalçın: "Beşiktaş taraftarı bana çok ayıp ettiniz"
Süper Haber
16

Beşiktaş'ın eski teknik direktörü Sergen Yalçın, KAFA Sports'a konuk oldu.

Görevdeyken yaşadığı sıkıntıları anlatan Yalçın, siyah-beyazlı taraftarlara da sitem etti.

İşte Yalçın'ın sözleri:"Beşiktaş'a 'Hayır' deme ihtimalim yoktu.

Görevi kabul ederken zaten bir hedef koyulamayacağını söylemiştim.

Biz kurulmuş bir kadroya geldik.

Sürecin en az 2-3 dönemi gerektirdiğini, herhangi bir başarının olamayacağını söyledik.

""YAPILANMA OLARAK %100 BAŞARILIYIM""Bu takım 18-19 maç kaybetmedi.

Öyle çok şey yapmayın yani.

Sonuçlar olarak sezonun başarısız olduğunu ama yapılanma olarak %100 başarı olduğunu düşünüyorum.

Devre arasında yaptığım değişikliği Türkiye'de kimse yapamaz.

9 tane oyuncu gönderdim.

Yerine aldığım oyuncular Dünya Kupası'nda oynuyor.

""Beşiktaş Teknik Direktörü 'Bu takımın düzelmesi için 2-3 transfer dönemi lazım' derse, Beşiktaş taraftarı olarak ne dersin? Ben kredim olduğuna inanıyordum.

""BEŞİKTAŞ TARAFTARI BANA ÇOK AYIP ETTİNİZ""Beşiktaş taraftarına söyleyeceğim tek şey, bana çok ayıp ettiniz.

Ben zaten bırakırım yani...""BANA YAPILANLARI ITALIANO'YA YAPMAYIN""Taraftar isterse giderim dedim, taraftar istedi gittim.

Bana yapılanları Italiano'ya yapmayın, bırakın adam işini yapsın.

""Beşiktaş böyle nereye gidecek? Hoca değiş hoca değiş, başkan değiş hoca değiş.

Hoca değiş başkan değiş... Nereye gidecek Beşiktaş böyle? Ne olabilir yani, ne beklenti içinde olacak?""ERSİN BENİ OYUNDAN ÇIKAR DİYE AĞLADI""Ersin Destanoğlu, Alanyaspor maçının devre arasında, 'hocam beni ne olur oyundan çıkar' diye ağladı.

Çıkartırsam futbol kariyerin biter, 5 gol yesen de oynayacaksın dedim.

""RAFA SİLVA NE YAPMIŞ DA YILDIZ OLMUŞ?""Rafa Silva ne yıldızıymış yani? Bir de nerede oynamış da yıldız olmuş mesela? Ne yapmış mesela Rafa Silva?""MUÇİ İSTERSE KUYRUKLU YILDIZ OLSUN"Candaş Tolga Işık: "Muci bende yok dediniz, Trabzon'da yıldız oldu.

"Sergen Yalçın: "Olsun, ne yapayım? Benim oyuncum değil, isterse kuyruklu yıldız olsun yani.

Benim oyuncum değil ya, benim oyuncum değilse bende durmasına gerek yok.

İstediği yerde oynayabilir.

"

Kaynağa Git

İlgili Haberler