Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi'nde sezonun sona ermesinin ardından takımlarda transfer çalışmaları başladı. Basketbol Süper Ligi ekiplerinden Trabzonspor, transfer dönemine hızlı giren takımlardan biri oldu.
Normal sezonu 6. sırada tamamlayan ve çeyrek final aşamasında Bahçeşehir Koleji'ne 2-0 kaybeden Trabzonspor, kadrosunu 4 oyuncuyla güçlendirmişti. Kulüpten daha önce yapılan açıklamada; Tolga Geçim, Troy Caupain, Brady Manek ve Emanuel Terry'nin transfer edildiği duyurulmuştu.
TRABZONSPOR, BEŞİKTAŞ'TAN AYRILAN İSMİ KADROSUNA KATTI
Transfer çalışmalarına devam eden Trabzonspor, kadrosunu yeni bir isimle daha takviye ettiğini bildirdi.
Trabzonspor, Beşiktaş GAİN'den ayrılan milli oyuncu Yiğit Arslan'ı transfer ettiğini açıkladı. Bordo-mavililerden transfere ilişkin yapılan açıklamada, "Hoş geldin, Yiğit Arslan. Takımımız, milli basketbolcu Yiğit Arslan'ı kadrosuna kattı. Yiğit'e formamız altında başarılı bir sezon dileriz" ifadelerine yer verildi.
Öte yandan Beşiktaş GAİN'den de Yiğit Arslan'ın ayrılığıyla ilgili açıklama geldi. Siyah-beyazlıların açıklamasında, milli basketbolcuya emekleri için teşekkür edilerek, "2023-2024 sezonunda takımımıza katılan ve üç sezon boyunca formamızı başarıyla terletirken kaptanlık görevini de üstlenen Yiğit Arslan ile karşılıklı anlaşarak yollarımızı ayırmış bulunmaktayız. Yiğit Arslan'a kulübümüze verdiği emekler, gösterdiği mücadele ve katkıları için teşekkür eder; kariyerinin bundan sonraki döneminde başarılar dileriz." denildi.
Beşiktaş'tan ayrıldığını dün sosyal medya hesabından yaptığı açıklamayla duyuran Yiğit Arslan, "Yaşanan binlerce anı, sevinçler ve üzüntüler... 3 yıl önce bu kulübün kapısından içeri girdiğimde bu kadar hikaye yazacağımızı düşünmemiştim. Hepimiz çok hırslı ve açtık ancak yaşadıklarım hayallerimin de ötesinde oldu. Üzüntülerim de öyle. Kupaların kıyısından dönmek, beklentileri aşmak ama aynı zamanda bu başarılarımızı kupayla taçlandıramamak hep içimde bir ukde olarak kalacak. Dönüp baktığımda, her saniyesinde bu kulüp için her şeyimi verdiğimi görmek ve böylesine büyük bir kulübün kaptanlığını yapmak, hayatım boyunca unutamayacağım bir gurur olacak. Bu kulüpte kardeşler, abiler ve dostlar edindim; taraftarlarımızla güçlü bir bağ kurdum. Allah'a çok şükür, bugün bunları başım dik, gözlerim dolu ve içim rahat bir şekilde yazıyorum. Hayatımda ve kariyerimde yeni bir hikayenin sayfalarını açmadan önce şunu söylemek isterim ki ben buradaki herkesi çok sevdim. Kalbimde kocaman bir yer kapladı ve her geçen gün büyüdü bu sevgi. Üç yıl boyunca bana destek olan başta yöneticimiz Özkan Arseven'e ve genel menajerimiz Nedim Yücel'e, ofiste çalışan ekibimize, hocamız Dusan Alimpijevic ve değerli teknik ekibimize, son final serisinde dahi sakat olmama rağmen bana her zaman destek olan sağlık ekibimize ve emekçi malzeme ekibimize, kısacası bu yolculukta emeği geçen herkese çok teşekkür ederim. Buradan ayrılırken ailem büyümüş, hepinizle birlikte kocaman bir aile olmuş olarak ayrılıyorum. Tüm Beşiktaş ailesi, hakkınızı helal edin. Sevgi ve saygılarımla" ifadelerini kullanmıştı.